Klantondersteuning/Functioneel beheerder

De functie (32-40 uur per week)

Vanwege uitbreiding van ons klantenbestand zoeken we een functioneel beheerder voor ons team Klantondersteuning. Deze beheerder ondersteunt klanten bij het optimaal gebruiken van onze ZorgNed-applicatie. Klantondersteuning helpt onze klanten bij het soepel te laten verlopen van de processen. We zoeken uitbreiding voor dit team.

Je bent voor functioneel beheerders van gemeenten het eerste aanspreekpunt. Je ondersteunt hen op basis van je functionele en technische kennis. Regelmatig schakel je met het team van software ontwikkelaars en adviseurs. Je bent analytisch en kunt goed met verschillende typen mensen omgaan. Je werkt in Wageningen en ook op locatie bij klanten.

Werkzaamheden van klantondersteuning zijn:

  • schriftelijke en telefonische beantwoording van gebruikersvragen (1e lijn);
  • analyseren van meldingen en aandragen van oplossingsrichtingen (2e lijn);
  • meedenken over nieuw te ontwikkelen functionaliteit;
  • verzorgen van gebruikersdocumentatie.

    Daarnaast vervul je ook een projectmatige rol als functioneel beheerder ad interim bij klanten.

    Profiel

    We zoeken iemand met minimaal HBO werk- en denkniveau. Communicatief en zelfstandig.
    Je bent analytisch, houdt overzicht, en werkt zorgvuldig en gestructureerd. Het gaat om een functie van 32-40 uur per week, dit is in overleg nader in te vullen. Standplaats is Wageningen. Bereidheid om naar klanten op locatie te reizen is vanwege de projecten wel een vereiste. Vanuit huis werken is ook een optie. We zijn een kleiner bedrijf; werk wat zich aandient, moet opgepakt worden. We zoeken iemand met een hands-on mentaliteit. Kennis van softwareontwikkeling is niet direct nodig.

    Interesse

    Ben je geïnteresseerd? Mail ons dan je persoonlijke brief met motivatie en uitgebreide CV naar:
    ZorgNed Automatisering BV
    T.a.v. Mariël Hylkema
    mail: mhylkema@zorgned.nl